مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:102024-01-13فرهنگي

تولید آثار فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تبیین و زنده نگه داشتن راه و آرمان های مکتب سلیمانی وظیفه ماست گفت: هنرمندان لرستانی آثار فاخری درباره سردار دل ها تولید کردند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباو، اعظم روانشاد صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی گفت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه های این اداره کل با موضوعات فرهنگی و هنری در سه قالب کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی و اجرا شد.

  وی با اشاره به تولید آثار  فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی گفت: ذوق هنری هزاران هنرمند در استان به جوشش درآمد تا بدون هیچ گونه سفارشی، آثار فاخری درباره سردار دل ها تولید شود.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هدف از برگزاری این یادواره، یادآوری مسیر نورانی جهاد، ایثار، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید بصیرت آفرین حاج قاسم سلیمانی است.

  روانشاد با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک نام و یک تن نبود افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و مکتب بود؛ از این رو تبیین و زنده نگه داشتن راه و آرمان های مکتب سلیمانی وظیفه ماست.

وی با اشاره به فراگیر شدن مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: در حیطه فرهنگ و هنر متعهد اجتماعی و سیاسی، ایثار و شهادت امروز کرمان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آثار فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی

تولید آثار فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی